دارک وب و دیپ وب چیست؟

به وبسایت ما خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی در این سایت داشته باشید.

هک و امنیت

::منوی امکانات

مطالب پر بازدید
آخرین مطالب
سخنی با کاربران
کپی رایت
تازه چه خبر؟

مطالب پر بازدید


سخنی با کاربران

اول خوش اومدید.
کاربر محترم این وب صرفا جنبه آموزشی دارد و عواقب استفاده نادرست بر عهده خودتان است و مطالب در صورت درخواست کمیته فیلترینگ برداشته خواهد شد

نیاز به کمک دارید؟

اگر توی کدنویسی به مشکلی بر خوردید من در خدمت شما هستم به تک تک سوال های شما جواب میدم فقط منم یه نفرم و تیم ندارم اگر در پاسخ به سوال های شما تاخیر شد معذرت میخوام.
برای تماس با من آی دی زیر را ادد کنید:

کپی رایت

تمامی کد های من تحت لایسنسینگ GPL ویرایش سوم حمایت می شوند . شما می توانید از کد ها من استفاده کنید اما نمیتوانید خود را به عنوان سازنده ی آنها جلوه دهید . کپی برداری از کد ها در صورتی که روی رزبلاگ باشد موجب مسدود سازی وبلاگ فرد مورد نظر و در غیر این صورت توسط پلیس فتا با نقض حقوق کپی رایت با ماده ی 12 فصل سوم قوانین جرایم رایانه ای پیگیری خواهد شد.

اخبار جدید



آخرین ارسال های انجمن پشتیبانی هک و امنیت

عنوان پاسخ بازدید توسط


ثبت نام سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

دارک وب و دیپ وب چیست؟

شاید تا به حال تصور افراد بسیاری از اینترنت شبکه‌های اجتماعی نظیر فیسبوک، آمازون و اینستاگرام است. اما علاوه بر این وب‌سایت‌ها

، شبکه‌ای بزرگ و پنهانی وجود دارد که احتمالا از وجود آن بی‌خبر هستید؛ این شبکه با نام‌های دارک وب، دارک نت و دیپ وب شناسایی

می‌شود. دلیل نام‌گذاری این شبکه به دلیل فعالیت‌های پنهان و ناشناخته‌ی آن است. در این شبکه تمامی اطلاعات به صورت آنلاین و با

پسورهایی محافظت شده‌اند. برای دسترسی به اطلاعات آن باید از چندین پِی‌وال‌ها گذشته و از نرم‌افزارهای به خصوص استفاده کرد. 

تا به حال با تخمین‌هایی که زده شده، به نظر می‌رسد دارک وب ۵۰۰ برابر بزرگ‌تر از شبکه‌ای است که روزانه کاربران به آن دسترسی

دارند. این شبکه به طور کامل مخفی بوده و بر اساس تحقیقاتی که توسط نشریه‌ی Nature به چاپ رسیده، گوگل قادر به ایندکس کردن

دارک وب و ردیابی آن نیست؛ در حقیقت تنها ۰.۰۳ درصد از تمامی اطلاعات آن در جستجوهایی که توسط گوگل انجام می‌شود نمایش داده

می‌شود. 

بیشتر اطلاعات دارک وب در پایگاه‌ داده‌هایی نظیر LexisNexis ذخیره می‌شود. در این شبکه اطلاعات جامعی نهفته شده که افراد ناشناس

آن‌ها را مدیریت می‌کنند. هکرها، تروریست‌ها و افراد سودجو غالبا این دسته از افراد را تشکیل می‌دهند.

نمونه اعمال خلاف کارانه در دارک وب:

  • تهیه، تولید و فروش آنلاین مواد مخدر
  • ارائه ارز های تقلبی با پوشش انواع ارز ها مثل یورو، ین، دلار و غیره
  • تولید و ارائه انواع مدارک مهم به صورت جعلی، مثلا مدرک دانشگاهی، پاسپورت، شناسنامه و غیره
  • اقدامات مرتبط با تولید اسلحه، سلاح های کشتار جمعی، بمب و غیره. نکته مهم این است که این محصولات به گونه ای جاسازی می شوند که با اشعه هایی مثل ایکس هرگز قابل شناسایی نیستند.
  • اگر کسی خصومت شخصی با کسی داشته باشد می تواند به دارک وب مراجعه کند و با شرکت هایی که قاتل کرایه می دهند موضوع خود را در میان بگذارد! پول بدهد و فرد مورد نظرش را توسط این شرکت ها به قتل برساند! این موضوع مرا به یاد جمله مشهور عکس بده جنازه تحویل بگیر می اندازد.
  •  اعضای بدن انسان هم در این شبکه پیدا می شود. قیمت ها بسیار بالا است و البته مشخص نیست که این اعضا از کجا تامین می شوند!؟
  • هکر هایی نیز در این شبکه ها استخدام می شوند تا برای فعالیت های غیرقانونی کار خود را با آن ها پیش ببرند.
  •  تولید و ارائه نرم افزارهای مخرب، ویروس ها و تروجان ها
  • چیز عجیبی که در این شبکه ها به فروش می رسد گوشت انسان است! باور می کنید که می توانید در این شبکه ها به راحتی گوشت هم نوعان خود را سفارش دهید!؟
  • اجاره اتاق های شکنجه نیز کار دیگری است که در دارک وب صورت می گیرد. مثلا اتاق هایی به نام اتاق قرمز وجود دارد. فرد می تواند کسی که با وی خصومت دارد را در این شبکه ها معرفی کند و شاهد شکنجه او به صورت زنده و لایو باشد. حتی فرد می تواند دستور دهد که شکنجه ها به چه صورتی باشند!
  • محتویات جعبه سیاه هواپیماهای در حال سقوط معمولا بر همه پوشیده است اما می توان در این شبکه، به این مکالمات دسترسی داشت.
  • در وب تاریک خدمات عجیب دیگری وجود دارد که به قاتل ها کمک می کند، جسدی که آن را به قتل رسانده اند سریع تر پنهان کند و البته آثار جرم را از بین ببرند. جالب اینجاست که پلیس هرگز نمی تواند آثار جرم را پیدا کند.
  • اگر خواهان افسردگی هستید سری به بخش عکس های نوزادان غرق در خون بزنید و با پس زمینه غمیگینی که روی تصاویر آن ها وجود دارد حال و روز خود را خراب کنید! در حقیقت بسیاری از این نوزاد ها در حال مرگ هستند.
  • خرید و فروش ابزار شکنجه نیز در دارک وب رواج دارد! خیلی ناجور است که افرادی را می دزدند و به آموزش وسایل شکنجه با آن می پردازند.
  • لباس هایی از جنس پوست بدن انسان نیز ساخته شده اند که در این شبکه های سیاه به فروش می رسند. وقتی که برای خرید چنین لباس هایی اقدام می کنید متوجه می شوید که پوست بدنتان چقدر گران است و ارزش دارد.
  • اگر دوست دارید احضار روح کنید! می توانید به دارک وب مراجعه کنید و انواع روش های قدیمی را یاد بگیرید.
  • با کمک دارک وب می توانی پول بدهی، اسلحه ات را سفارش دهی و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیری و توی جیبت بگذاری!
  • صدای اعدامی ها قبل از اعدام، که حاوی حرف های دلخراشی است با پرداخت چند دلار، در دارک وب یا وب سیاه قابل شنیدن است.
  • محتویات خلاف رفتارهای جنسی و آزار های جنسی و فانتزی های جنسی برای هر سن و قشر مخصوصا کودکان در این شبکه ها به وفور یافت می شود که البته نیازی به توضیح بیشتر نیست.
  • در نهایت اگر می خواهید اطلاعات کاملی در مورد کشتگان جنگ جهانی دوم داشته باشید حتی بخواهید اطلاعاتی در مورد مفقودالاثر ها بیابید کافی است به دارک وب مراجعه کنید. شاید بتوان گفت کم ضرر ترین کاری که در این شبکه صورت می گیرد همین مورد آخر باشد.

این مطلب صرفا جنبه یادگیری دارد . عواقب استفاده نادرست از این مطلب به عهده فرد خاطی است.

بنده به شدت توصیه میکنم که تا حد امکان وارد دارک وب نشوید.

 

منابع:

زومیت

گویا آِی تی




نویسنده : mab نویسنده : mab
تاریخ : جمعه 10 اسفند 1397
بازدید : 146


آخرین نظرات

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










آمار سایت

کل پست ها : 14
کل نظرات ارسالی: 0
کل کاربران: 0
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این هفته :
بازدید این ماه :
بازدید این سال :
بازدید کل :